2011. május 26., csütörtök

Megjelent a Linux Mint 11

A Linux Mint fejlesztői csapata örömmel jelenti be, hogy megjelent a Linux Mint legújabb kiadása, a Linux Mint 11.

 



Letöltés

Md5:

  • DVD 32-bit: 010bad6bf2bb58f61fea8e437366576c

  • DVD 64-bit: 773b6cdfe44b91bc44448fa7b34bffa8

  • CD no codecs 32-bit:  b68ffed453e8d64e683bca5c041c3208

  • CD no codecs 64-bit: f7ba8582b319eeda33636bf2b39546a3

  • OEM 32-bit: c8d1d0b9eaef8b1f1b1b38b65f9c144e

  • OEM 64-bit: 635879235d2c7a450331c53b767f1e0e


Torrent:



HTTP tükörszerverek - 32-bit DVD ISO:

HTTP tükörszerverek - 64-bit DVD ISO:

HTTP tükörszerverek - 32-bit CD No codecs ISO:

HTTP tükörszerverek - 64-bit CD No codecs ISO:

HTTP tükörszerverek - 32-bit OEM ISO:

HTTP tükörszerverek - 64-bit OEM ISO:

 

26 megjegyzés:

  1. Mit jelent az, hogy a lemez OEM?

    VálaszTörlés
  2. "Az OEM (Original Equipment Manufacturer) kifejezés arra a szituációra utal, amikor egy vállalat az eredeti gyártótól megvesz valamilyen terméket, majd mint sajátját adja tovább, gyakran valamilyen nagyobb termék részeként."
    Forrás : http://hu.wikipedia.org/wiki/OEM

    VálaszTörlés
  3. Lehet az RC változatról erre frissíteni vagy csak ha újratelepítem?

    VálaszTörlés
  4. "To upgrade from Linux Mint 11 RC, simply apply any level 1 and 2 updates (if any) available in the Update Manager."

    Magyarul semmi teendőd:D

    VálaszTörlés
  5. Köszi, ez a definíciója, de a Linux Mint esetében ez mit jelent?

    VálaszTörlés
  6. Egy fatális hiba van ebben a verzióban. Ha elkezdem növelni az alsó panel magasságát, elkezd villogni a kép. A 30-as értékig még növelhető, de fölötte már eltűnnek az ablakok, aztán megint megjelennek.

    VálaszTörlés
  7. Még egy hiba: az oldalra rakott újabb panel nem tűnik el, ha a rajta lévő programot elindítom, és az automatikus elrejtés aktív (ez az RC-nél is már megvolt). Bosszantók ezek az apró dolgok, de egy véglegesen kiadott operációs rendszerben ilyen elemi hibák ne forduljanak elő.

    VálaszTörlés
  8. Valószínűleg minden bug (szinte szó szerint vehető) az új compizra vezethető vissza. Nekem konkrétan megszűnik létezni a compiz ha a az ablak bal felső sarkában lévő kis 3szög-re kattintok. Ekkor csak compiz --replace segít:S

    VálaszTörlés
  9. Van még egy.
    Audio CD-t szerettem volna hallgatni. Erre azt mondta, hogy az
    "Audio CD nem csatolható"

    Hihetetlen. Az ember azt várná, hogy minél magasabb a verzió szám, annál jobb. És tessék. Most visszatettem az Ubuntut-t. Ugyan az a CD működik....

    VálaszTörlés
  10. Hmmm? Ülök egy tök fekete monitor előtt vagy 20 másodpercig! Betöltés? Nos pá Linux Min. Visszafejlődött.

    VálaszTörlés
  11. Elindítok egy flash videót a Firefoxban (Duna TV). 2 példányban fut, akadozva, a hang visszhangzik. Mit csináltak ezzel a Katyaval? Inkább vártak volna még két hetet a megjelenéssel, mielőtt ennyi hibával kiadják.

    VálaszTörlés
  12. Majd akkor jönnek a frissitések tömkelegével, de ha ilyeneket produkál akkor nem frissitek.
    Még nem ajánlotta fel.

    VálaszTörlés
  13. Nem tudná valaki ide kopi pasztázni a difolt sources.list -ét? Köszi

    VálaszTörlés
  14. Valószínűleg a Windows Media Player Plug-in bővítménnyel van probléma, azért akadozik és fut 2 példányban a videó a Duna TV-n. Ha a szünet gombra kattintok, helyreáll a lejátszás.

    VálaszTörlés
  15. Egyelöre nálam még nem frissitett fel RC-röl. A Frissités kezelöben egyelöre csak firefox frissitéseket látok:S

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok,

    Az OEM verzió ezesetben azt jelenti, hogy azokra a gépekre lehet feltenni, amit Linux Mint-tel árulnak. Ez egy olyan oprendszer, ami csak "félig" van telepítve, és első használatbavételkor lehet véglegesíteni.

    Ha jól tudom. :)

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok! Valaki tudja, hogy hová tűnt a "visual effects" fül a megjelenés beállításai alatt?

    VálaszTörlés
  18. Végre sikerült időt szakítanom, hogy letöltsem és feltegyem a 11-es verziót. Sokadjára töltöttem le az ISO-t és írtam ki lemezre. A torrenttel töltött ISO-k kiírás után mindig hibásak voltak. Végül direkt letöltéssel sikerült egy jól kiírható ISO-t leszednem. Alaptelepítés után kipróbáltam az általad leírt probléma előidézését. Megnyitottam pár ablakot és elkezdtem növelni a panel magasságát. Nem volt villogás, és minden állítható méretnél maradtak az ablakok. Videókártya driver nélkül próbáltam.
    Lehet a hiba jelenség hardveres, azaz nem feltétlenül a verzió fatális hibájáról lehet szó.
    Más is találkozott a paneles hibával?

    VálaszTörlés
  19. Nálatok vannak már fissítések ??
    Nálam még semmi.

    VálaszTörlés
  20. Ha a compizban be szeretném állítani a kocka effektet, akkor elszáll a compiz és újraindítás, compiz újratelepítés sem segít. Helyesbítek a compiz megy, csak nincsenek ablakkeretek...
    Nagy reményeket fűztem az új compizhoz, de fglrxel lassabb, mint Julia, radeon driverrel vagyis galliummal pedig nem elég gyors...

    VálaszTörlés
  21. A Hivatalos oldalról szdtem az ISO-t (DVD -s)
    Elsőre megy minden... sztem nagyon jó lett!
    Mondjuk megjegyzem nem kerestem benne szándékosan a hibát... ott folytattam a munkám ahol a rendszer telepítés előtt hagytam.
    Köszönöm.. jó kiadás lett! :)

    ---

    VálaszTörlés
  22. Szerencsés vagy! Az utóbbi időben kritikán aluli a Mint felhozatal. Mondom ezt úgy, hogy a legnagyobb kedvencem volt.

    VálaszTörlés
  23. Még nekem sem ajánlotta fel, de menüből indítva már tölti a frissítéseket.

    VálaszTörlés
  24. Unatkoztam, ezért nekiláttamkisérletezni. Felraktam a gnome 3-at a Mintre. Nagyon jó lett, észrevhetően nem lassul, jól használható, és nekem így tetszik.

    VálaszTörlés
  25. @sanyimanó: fel tudnál tölteni egy képernyőképet valahova? Ha van kedved és időd esetleg leírhatnád a többieknek, hogy hogyan lehet telepíteni és kirakjuk a dokumentumok közé

    VálaszTörlés
  26. Én is kíváncsi lennék, hogy milyen a gnome 3. A Fedora 15-öt éppen azért telepítettem, hogy lássam, de a végén mégiscsak a hagyományos kezelőfelülettel települt a hardvertámogatás hiánya miatt. Milyen videokártya kell hozzá, hogy telepíteni lehessen a Mint-re? Alaplapi nem jó?

    VálaszTörlés