2011. február 23., szerda

Megjelent a Linux Mint 10 KDE

A Linux Mint fejlesztői büszkén jelentik be, hogy megjelent a Linux Mint 10 KDE.


Újdonságok:

  • KDE 4.6

  • Szoftver manager

    • Új alkalmazás ikonok

    • Jobban kategorizált alkalmazások



  • Frissítéskezelő

    • Frissítések kihagyása

    • Letöltés mérete



  • Feltöltéskezelő

  • Fejlesztések a rendszeren


További információt és képernyőképeket itt találtok: “What’s new in Linux Mint 10 KDE“.



Ismert problémák:

  • A VLC lassan nyitja meg a fájlokat

  • Ctrl_Alt_Backspace (kijelentkezés)

  • Splash képernyő felbontása

  • Moonlight

  • Upstream issues


Letöltés:

Md5 sum:

  • 32-bit:  06b3e25acc2f2601113719a4cc45f2c5

  • 64-bit:  28d5eebc3646416e666dca77659e517c


Torrentek:

HTTP tükörszerverek a 32 bites ISO letöltéséhez:

HTTP tükörszerverek a 64 bites ISO letöltéséhez:

12 megjegyzés:

  1. Ahogy nézem az md5sum-ot, már tegnap ezt szedtem le. Live-ban nagyon hasít, ideje lesz feltenni is. Leváltja majd nálam a jó öreg Mint 9 KDE-t. (Ha nem lesz túl sok hibája.) Sok jót hallottam erről a KDE 4.6-ról, kíváncsi leszek, milyen a mindennapi használatban.

    VálaszTörlés
  2. Gyerekek! Ez biztos az, aminek látszik? Nem azt mondták, hogy a KDE 4.6 miatt majd csak áprilisban jelenik meg a végleges verzió?

    VálaszTörlés
  3. Szerinted? Ha hivatalosan bejelentették, akkor ez az, aminek látszik.

    VálaszTörlés
  4. Na ja, de azt is ők jelentették be, hogy a 4.6 miatt csúszik a kiadás
    Egyébként már le is töltöttem....

    VálaszTörlés
  5. De értetlen vagy...

    "Újdonságok:

    * KDE 4.6"

    Amint látod, ki van adva KDE 4.6-al. Nem késik. Ahogy olvastam, az új csapattagnak köszönhetően, aki már szintén teljes munkaidőben nekik dolgozik. Az után pörgött fel a kiadás, jöttek az RC-k, és most a végleges is.

    VálaszTörlés
  6. Jól van na, bocsáss meg!

    VálaszTörlés
  7. Na ezt jó hallani, már vártam ezt a kiadást. Az plusz pont, hogy a KDE 4.5 helyett a 4.6 van benne.
    Csak így tovább Linux Mint.... :D

    VálaszTörlés
  8. Van már valaki, aki feltelepítette? Szívesen olvasnék egy kis összefoglalót, milyenre sikeredett.

    VálaszTörlés
  9. Na feltelepítettem. Bárcsak ne tettem volna. Ez még nincs kész! Hiába adták ki, ez még nagyon RC. Bugos, de nem kicsit.

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok nem tudom valaki próbálkozott e már vele, de minden tisztelezem ellenére nálam nagy kudarc volt. Ment is vissza a main editon. Ennyiszer még az ablakos rendszerem se fagyott le. Nem vagyok nagy user csak 1,5 éve próbálgatom a linuxot, lehet csak én vagyok béna hozzá, vagy a masinámat nem szerette. Na mindegy csak hajtott a kíváncsiság már régóta, hogy kipróbáljam a KDE-t is de úgy látszik nem jött be. Véleményem szerint nagyon szép csak kár, hogy használhatatlan. :)

    VálaszTörlés
  11. Pont ezért értetlenkedtem én is, hogy már megjelent. Én szerettem a Mint-et, de ez katasztrófa. Valami fatális tévedés lehet, hogy kiadták.

    VálaszTörlés
  12. Nos nem, hogy nincs kész teljesen de még sok minden nem működik benne.

    VálaszTörlés